• Doprava zdarma tento týden!
  • 30-denní záruka vrácení peněz
  • Produkty pro více než 35.000 různých zařízení!

Otázky? Mail na: info@DustDeal.cz

Často kladené otázky

Rádi vám pomůžeme!

Kdo doručí vaši objednávku, záleží na vaší zemi a městě pobytu. DustDeal.cz se vždy snaží využít poštovní služby pro doručení. V mnoha případech nemusíte být doma, aby vám byla objednávka doručena. V některých případech je využit kurýr.

Obvykle, objednávka s několika položkami bude doručena v jednom balíčku. Nicméně může se stát, že DustDeal.cz budou nuceni zaslat položky z různých lokalit. V tomto případě obdržíte několik zásilek.

V případě, že se vaše objednávka nevejde do vaší poštovní schránky, bude vás kontaktovat kurýr. Pokud se mu to nepodaří, budete požádáni kontaktovat kurýra a dohodnout se s ním na dodání.

Bohužel, taková služba námi není podporována.

Když tak učiníte při objednávce, tak je to možné. Pokud je vaše objednávka v průběhu dodání, tak změna adresy již není možná. Pokud jste objednali s nesprávnou adresou, je vaší povinností co nejdříve kontaktovat náš help desk.

Objednávku je možné doručit na adresu PO box.

Po konzultaci s Help Desk můžete vrátit nesprávný produkt. Přirozeně, náklady na vrácení budou hradní námi. Přirozeně, budeme se snažit vám dodat správný produkt, jakmile to bude možné.

Obvykle to trvá několik hodin, dokud je sledovací kód aktivován. Pokud se tak nestalo, můžete kontaktovat help desk.

Balíky jsou obvykle vybaveny unikátním, dohledatelný kódem. Pokud má vaše dodávka sledovací kód, bude po obdržení od pošty přiřazena do vaší historie objednávek na vašem účtu. Během dodacího procesu můžete svou objednávku sledovat.

Pošta vám doručí malé položky do vaší poštovní schránky. Obvykle pro takové doručení nemusíte být doma.

Větší položky nemohou být doručeny do vaší schránky. Pošta vám obvykle zazvoní, aby vám mohla prodat balík do rukou.

Objednávky jsou obvykle doručeny do jednoho týdne od objednání.

DustDeal.cz se snaží vynaložit úsilí na využití listovních zásilek. Když je objednávka zaslána jako balík, doručovatel zazvoní na zvonek. Pokud nejste zastiženi, budete požádáni o dohodnutí schůzky.

Vaše objednávka je konečná, když kliknete na 'objednat' po zvolení platebních údajů

Krok 1:
Zvolte si položku, na stránce, podle vaší volby a klikněte na tlačítko 'Objednat teď'.
Krok 2:
Pokračujte v prohlížení dalších položek na stránce, pokud si chcete objednat více.
Krok 3:
V menu klikněte 'nákupní košík' pro zobrazení položek, které jste si vybrali.
Můžete použít tlačítko 'pokračovat v nákupu', abyste se dostali zpět na stánku a pokud je potřeba, přidali extra položky do vašeho nákupního košíku. Můžete použít tlačítko 'objednat' a začít objednávkový proces.
Krok 4:
Vyplňte vaše údaje, pokud je to vaše první objednávka z DustDeal.cz. Pokud už jste náš zákazník, můžete přihlášení s vaším osobním účtem. Po přihlášení je možné změnit a zkontrolovat vaše fakturační a dodací údaje.
Krok 5:
Zkontrolujte vyplněné údaje a vyberte způsob platby.
Krok 6:
Pokud je vše vyplněno a souhlasíte s všeobecnými podmínkami, můžete zadat objednávku pomocí tlačítka 'objednat'.
Krok 7:
V takovém případě budete přesměrováni na stránku platebního systému. V případě, že je platba ukončena, obdržíte email potvrzující vaši objednávku.

Objednávka, která již byla zadána, může být změněna pouze ve stejný den. Pokud chcete změnit objednávku později, je pravděpodobné, že již byla odeslána. V takovém případě můžete kontaktovat help desk. Tam vám pomohou vám.

Pokud se přihlásíte pomocí 'Můj účet', můžete si zkontrolovat vaši celou historii objednávek.

Stav na skladě je označen pro každý produkt. Vezměte prosím na vědomí, že na skladě nemusí znamenat ve vaší blízkosti. Je možné, že dodání bude trvat několik dní. Pro více informací můžete zkontrolovat doprava .

V průměru, objednávky jsou doručeny do jednoho týdne od zadání objednávky. V některých případech to může trvat trochu déle.

Pokud jste obdrželi sledovací kód, můžete zkontrolovat, kde se váš balíček nachází sami. Pokud jste sledovací kód neobdrželi, tak tato možnost nemusí být dostupná. V takovém případě je nejlepší kontaktovat helpdesk. Ten vám poskytne více informací.

Může se stát, že ne všechny položky jsou zaslány v jednom balíčku. Záleží to od zásoby podle lokality. Zbývající položky dorazí do několika dnů.

DustDeal.cz pracuje společně s různými velkými poskytovateli platebních služeb. Tyto organizace mají nastavené vysoké bezpečnostní standardy, které využívají na zpracování plateb co nejbezpečnějším způsobem.

S DustDeal.cz nemusíte platit dodací náklady. Minimální částka neexistuje.

Pokud půjdete na následující stránku, https://www.dustdeal.cz/redeem, můžete využít slevový kód. Poté, co vložíte položky do nákupního košíku, sleva bude automaticky aplikována.

Pokud půjdete na následující stránku, https://www.dustdeal.cz/redeem, můžete uplatnit kupónovou kartu. Poté, co vložíte položky do nákupního košíku, sleva bude automaticky aplikována.

Ano, kupónovou kartu můžete využít ve webových obchodech BatteryUpgrade, Dustdeal a LightUpgrade.

DustDeal.cz nabízí různé platební metody. Platební metody dostupné při checkoutu můžete najít na následující stránce: https://www.dustdeal.cz/payment.php

Bohužel, platit šekem není možné.

DustDeal.cz pracuje společně s různými velkými poskytovateli platebních služeb. Tyto organizace mají nastavené vysoké bezpečnostní standardy, které využívají na zpracování plateb co nejbezpečnějším způsobem. DustDeal.cz si nikdy neukládá citlivé platební detaily, jakými jsou čísla platebních karet nebo pin kódy.

Pokud vlastníte platební kartu Visa, American Express nebo Mastercard můžete vaše objednávky hradit okamžitě přes prostředí zabezpečených plateb Adyen.

Tip: Banky a správci platebních karet jsou velmi striktní a proto musíte použít stejné jméno (včetně titulu) z karty s 100% přesností. Zkontrolujte prosím datum vypršení (měsíc a rok) a CVV2 číslo. Samotné číslo karty je přirozeně také velmi důležité.

Setkáváte se s problémy při platbě, někdy s nejasnými nebo chybovými hláškami? V takovém případě následujte tyto tipy nebo kontaktujte pro pomoc helpdesk. Zákazníci někdy mají problém, protože jejich karty ještě nebyly aktivovány nebo byly zablokovány. V takovém případě je pro pomoc užitečné kontaktovat vaši banku nebo správce platebních karet.

PayPal je online platební metoda, která může být využita téměř v každé zemi světa. PayPal má několik platebních metod jakými jsou platební karty a bankovní účty, které můžete spojit s vaším PayPal účtem.

iDeal je systém více spolupracujících nizozemských bank, které nabízejí možnost online plateb. Máte účet v některé z následujících bank: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers nebo Knabo? V takovém případě můžete použít vaše osobní data těchto bank na platbu přes jejich iDeal systém. Platba okamžitě dorazí do DustDeal.cz.

Ano, i tato možnost je dostupná. Pro více informací o bankovních převodech, jděte na stránka plateb.

Finanční údaje můžete najít na stránka kontaktů

Vaši fakturu si můžete stáhnout po dodání na vašem zákaznický účet.

Vaše peníze vám vrátíme do 14 dnů ode dne obdržení vráceného zboží. To je v souladu s evropským právem o internetových obchodech.

Po zrušení vaší objednávky obdržíte vaše peníze hned, jak to bude možné. Může to trvat nejvíce 14 dní.

Pokud vaši objednávku neuhradíte okamžitě, může vám několikrát přijít upomínka, abyste ji zaplatili. Pokud nebudete reagovat, objednávka bude nakonec zrušena (DustDeal.cz).

Pokud máte peníze na vašem účtu, budou využity během platebního procesu objednávky. Částka na vašem účtu bude odečtena od částky, která má být zaplacena.

Pokud půjdete na následující stránku, https://www.dustdeal.cz/redeem, můžete uplatnit slevu na vaší kupónové kartě. Pak pokud vložíte položky do vašeho košíku, sleva bude automaticky odečtena.

V takovém případě pravděpodobně používáte verifikovány Visa nebo Mastercard SecureCode kartu. Tyto karty potřebují externí stránku, která musí být načtena prostřednictvím Visa nebo Mastercard. Může se stát, že tato stránka je blokována vaším firewallem nebo pop-up bloker. Tyto ochrany lze vypnout ve vašem prohlížeči. Pokud máte jakékoli další dotazy, kontaktujte nás prosím.

Toto je aktivace bezpečnostního kódu od provozovatele vaší platební karty. Záležíc od vašeho provozovatele je název Verifikované VISA nebo MasterCard SecureCode. Můžete si buď tento kód aktivovat, nebo přeskočit aktivaci kliknutím na 'neaktivovat'.

Když dostanete chybovou hlášku během platebního procesu, vždy nejprve zkontrolujte, zda jste vyplnili všechny detaily správně. Pokud toto stále nefunguje, kontaktujte prosím emailem náš helpdesk a přesně uveďte všechny informace z chybové hlášky. Pokud možno, přiložte i screenshot.

DustDeal.cz vždy nabízí záruku od výrobce. Minimální záruka na všechny produkty je 12 měsíců.

O záruční plán můžete požádat na helpdesku. Nejlepší je poslat na helpdesk email. Emailovou adresu můžete najít na stránka kontaktů.

DustDeal.cz je odpovědná za dodací náklady pokud využijete záruční plán.

Když si koupíte produkt na internetu, máte nárok na zkušební lhůtu. Zkušební doba je doba, během níž máte možnost rozhodnout se, zda daný produkt splňuje vaše požadavky. Pokud to není váš případ, můžete produkt vrátit bez udání důvodu. Tento úkon je také známí jako právo odebrání nebo odvolání. Zkušební doba je 30 dní od obdržení produktu. Zkušební doba však není testovací lhůta. Pokud produkt použijete tak, že ho již není možné prodat, lhůtu rušíte.

Zkušební doba je 30 dní od obdržení produktu.

Faktura na vaši objednávku slouží zároveň i jako záruční list. Chcete-li záruku uplatnit, budete potřebovat fakturu. Vaši fakturu můžete najít v sekci 'Můj účet'.

Během zkušební doby (30 dnů od obdržení produktu) můžete vrátit produkt bez udání důvodu. Mimo zkušební doby, můžete s námi probrat vrácení produktu například, když se produkt poškodil během záruční doby.

Kontaktujte prosím help desk. Help desk vám poskytne instrukce, podle kterých můžete produkt vrátit.

Během zkušební doby (30 dnů od obdržení produktu) můžete vrátit produkt zdarma, bez udání důvodu.

DustDeal.cz si neúčtuje extra za vrácení produktu. Nicméně zaslání produktu do DustDeal.cz, je na vlastní náklady. Pokud požádáte o vrácení, DustDeal.cz vám vrátí celou částku, včetně dodacích nákladů.

Do 30 dnů vám budou peníze vráceny na účet.

Vrátit můžete jeden nebo více položek. Nemusí to být celá objednávka.

Existuje několik možností jak na stránce najít produkt. Můžete použít název vašeho zařízení a to dvěma způsoby: pomocí pole 'hledat' a použitím 'vyberte vaše zařízení'. Pak se vás stránka zeptá na typ vašeho zařízení, značku a model. Pokud nevíte, co to znamená, můžete tyto údaje obvykle najít na nálepce na vašem zařízení. Dalším způsobem hledání je použitím původního produktu, který chcete nahradit. Každý produkt má jeden nebo více kódů, které jsou vyznačené výrobcem (viditelné na produktu). Hledat můžete podle tohoto kódu nebo 'čísla dílu', v poli hledání.

Můžete hledat zařízení (kombinace značky a modelu) nebo použitím čísla dílu. Číslo dílu je unikátní kód, který je vyznačen na produktu, který potřebujete vyměnit.

Když se pokoušíte přihlásit do svého účtu a nevíte své heslo, můžete požádat o dočasné heslo použitím odkazu, uvedením pod přihlašovacím polo.

Když uskutečníte objednávku poprvé, obdržíte emailem automaticky vygenerované heslo. DustDeal.cz vám radí si toto heslo okamžitě změnit na heslo podle vaší volby.

Když vyplníte všechny vaše údaje během objednávkového procesu, váš účet bude vytvořen automaticky.

Informace o zákaznících nejsou sdíleny s třetími stranami. Jednou výjimkou jsou informace, které jsou sdíleny s poskytovatelem platebních služeb s cílem uskutečnění online platby. Informace o klientech jsou vždy zaslané přes zabezpečené SSL připojení.

Přes zákaznický účet se můžete přihlásit do vašeho uživatelského rozhraní. Po přihlášení budete okamžitě vidět všechny vaše objednávky.

Přes zákaznický účet se můžete přihlásit do vašeho uživatelského rozhraní. Po přihlášení budete okamžitě vidět všechny vaše objednávky. Když kliknete na ikonu pod 'Vyúčtovat', otevřete příslušnou fakturu.

Když se přihlásíte přes zákaznický účet uvidíte tlačítko 'Změnit' na změnu vašich osobních údajů.

Když se přihlásíte přes zákaznický účet uvidíte tlačítko 'Změnit' na změnu vašeho hesla.

DustDeal.cz se vždy snaží kontrolovat informace velmi striktně. Nicméně může se stát, že i přesto narazíte na chybu na stránce. DustDeal.cz ráda vylepšuje své služby, a proto můžete vždy poskytnout komentář nebo zpětnou vazbu přes stránka kontaktů.

V případě, že máte DIČ a objednáváte za více než 350 €, můžete provést objednávku přes podnikové stránky. Pro více informací o výhodách podnikového účtu, vás odkážeme na naši podnikovou stránku.

Můžete poslat email na adresu business@DustDeal.cz a požádat o účet. Podnikový manažer vás bude kontaktovat, jakmile to bude možné.

Všichni naši podnikoví klienti si užívají perfektní a osobní přístup od podnikových zaměstnanců. Také, obdržíte kvalitní produkty za konkurenceschopné ceny.

Jak podnikový klient jste pro nás velmi důležití. K dispozici máte osobního help desk, který odpoví na vaše otázky rychle a přesně. Také obdržíte velmi kompetitivní nabídku na každou objednávku, ušitou přesně na míru.

Pokud je to váš poprvé, co kontaktujete podnikové oddělení, nejlepší je použít emailovou adresu: business@DustDeal.cz.

Požadavek na cenovou nabídku můžete zaslat na business@DustDeal.cz. Podnikový manažer vám představí cenovou nabídku, jakmile to bude možné.

DustDeal.cz nabízí různé platební metody. Jaké jsou pro vás dostupné, můžete zjistit při checkoutu nebo na následující stránce: https://www.dustdeal.cz/payment.php.

DustDeal.cz je součástí společnosti BraunOni B.V .. DustDeal.cz je registrována v holandské obchodní komory pod číslem 08129450. Pokud máte jakékoliv dotazy, na které jste nenašli odpověď na této stránce, můžete nás kontaktovat pomocí stránka kontaktů.

Dalším způsobem jak udržujeme na nízké ceny je optimalizace našich podnikových procesů. Na místo, abychom měli personál k dispozici na telefonu 24/7 pro naši světovou klientskou základnu. DustDeal.cz nabízí vysoce kvalitní služby prostřednictvím e-mailové help desku. Tímto způsobem vám může DustDeal.cz odpovědět do 24 hodin. To šetří náklady, což zaručuje, že cena vašich produktů bude nižší.

Nelze najít, co hledáte? Zkuste použít hledat

Jednoduše označte zařízení nebo kategorii

  • Doprava zdarma tento týden!
  • 30-denní záruka vrácení peněz
  • Produkty pro více než 35.000 různých zařízení!

Otázky? Mail na: info@DustDeal.cz

Aby naše stránka fungovala správně, používáme cookies. Přečtěte si naší cookie politiku. Jestli používáte naší stránku, soudíme, že souhlasíte.